Blikačky, poutače, polepy. Prazdroj zbavuje hospody chaotické reklamy
Zdroj: idnes.cz 01.11.2020 (00:00) ekonomika
Nečitelné nápisy, blikající žárovky, poutače a polepy. České hospody jsou zahlcené reklamou. Jeden z největších tuzemských pivovarů Plzeňský Prazdroj se rozhodl to změnit. Střídmější design a k životnímu prostředí šetrnější reklamu už firma instalovala v 91 provozovnách. Majitelé hospod změnu vítají. Situace, kdy nemohou mít otevřeno, úpravě podniku nahrává. celý článek
Plzeňský Prazdroj rozváží do hospod PET lahve, spoléhá na podporu pivařů
Zdroj: idnes.cz 16.10.2020 (15:40) ekonomika
Plzeňský Prazdroj začal do hospod, kde se prodávají jeho piva, zavážet uzavíratelné PET lahve. Chce tak pomoct hospodským, kteří fungují přes okénko nebo v rámci rozvozu. Zatímco na jaře mohly hospody prodávat pivo i do kelímků, teď si ho zákazníci mohou brát pouze s sebou.
Asociace označila uvolňování stravovacích služeb za chaotické
Zdroj: financninoviny.cz 01.05.2020 (12:37) ekonomika
Praha - Uvolňování služeb je chaotické a rozpačité, podpora státu pro podnikatele v ubytovacích a stravovacích službách nedostatečná. Ubytovací zařízení jsou diskriminována, měla...
Pivní zdražování pokračuje. V říjnu zvedne cenu hospodám i humpolecký Bernard
Zdroj: lidovky.cz 09.09.2021 (19:22) ekonomika
Podobně jako Plzeňský Prazdroj i Rodinný pivovar Bernard sáhne po třech letech na cenu piv pro hospody. Sudové pivo budou restaurace nakupovat dráž od 11. října.
Prazdroj zdraží některá balená piva v průměru o 3,6 pct
Zdroj: financninoviny.cz 28.08.2020 (14:24) ekonomika
Plzeň - Plzeňský Prazdroj od 1. října zdraží některá svá piva v lahvích a plechovkách. Zvýšení cen v průměru o 3,6 procenta, tedy asi o 50 haléřů, se dotkne zejména ležáků a...
Bez hospody není život. Britští venkované znovu otevírají mrtvé podniky
Zdroj: idnes.cz 05.06.2022 (15:00) ekonomika
Gastrobyznys ve Velké Británii upadá již řadu let a pandemie tento stav jen urychlila. Postupně se uzavřely převážně vesnické hospody a obyvatelé ztratili nejen své oblíbené podniky, ale také společenská centra. Nyní zkrachovalé hospody opět ožívají. Skupují je tamní obyvatelé a vrací jim nový život.
Prazdroj zdraží čepovaná i balená piva o osm procent
Zdroj: idnes.cz 30.08.2022 (14:28) ekonomika
Největší tuzemský pivovar Plzeňský Prazdroj zdražuje od října většinu svých piv v průměru o osm procent. To znamená v přepočtu na půllitr zvýšení ceny zhruba o 1,70 Kč. Zdražení postihne balená i čepovaná piva.
Prazdroj rozšiřuje svůj sortiment. Pouští se do italských piv Peroni
Zdroj: idnes.cz 01.08.2022 (19:00) ekonomika
Italské pivo Peroni Nastro Azzurro vstupuje na český trh a stává se součástí portfolia společnosti Asahi Brands International, jehož součástí je i Plzeňský Prazdroj. K dostání je pivo již nyní ve vybraných restauracích a barech v Česku a v obchodech.
Prazdroj zdražuje pivo v průměru o tři procenta, přidají se i další pivovary
Zdroj: financninoviny.cz 01.10.2021 (01:33) ekonomika
Plzeň - Plzeňský Prazdroj zdražuje ode dneška pivo v průměru o tři procenta. Dotkne se to většiny produktů, v průměru jde o 46 haléřů na půllitr. Poprvé po třech letech se to týká...
Plzeňský Prazdroj zvýšil zisk, tržby byly rekordní
Zdroj: financninoviny.cz 24.06.2020 (11:02) ekonomika
Praha - Největší český pivovar Plzeňský Prazdroj loni meziročně zvýšil zisk o zhruba 300 milionů Kč na 4,8 miliardy Kč. Tržby mu stouply o půl miliardy na rekordních 17 miliard korun....
Prazdroj od dubna zdraží točené pivo. Na půllitru si připlatíme korunu
Zdroj: idnes.cz 01.03.2022 (14:21) ekonomika
Plzeňský Prazdroj od dubna zdraží všechna svá čepovaná piva. A to o korunu na půllitru. Ceny balených piv nemění. Firma jako důvod zdražení uvádí zdražení energií a dalších vstupů.
Prazdroj chce pomoci hospodám s energiemi. Vyvíjí „chytrý“ výčep
Prazdroj zdraží své „dvanáctky“, ceny piva zvedne v průměru o 3,6 procenta
Prazdroj zdraží od října pivo v průměru o 3 pct, týká se to většiny produktů
Loni do reklamy nejvíc investovaly opět potravinové řetězce. Nejvyšší částku dal Lidl
Prazdroj bude zdražovat, v hospodě dáte za půllitr minimálně o korunu víc
Prodej točeného piva je opět na dně. Prazdroj vymění hospodským prošlé
Už žádné pivo do plastu. Prazdroj demontuje linku na stáčení do PET láhví
Prazdroj od října zvedne ceny piv, čepované podraží poprvé po třech letech
Pivem proti okupaci: po Budvaru zastavil výrobu pro Rusko i lídr trhu Prazdroj
Inflace a ceny energií drtí britské hospody, ruší stoly nebo zavírají v pondělí
Alkohol už tolik netáhne. Každé osmé pivo z Prazdroje je nealkoholické
Prazdroj od října zdraží, růst cen po třech letech zahrne i čepované pivo
VIDEA ROKU 2022: Návrat holčičky z reklamy na Kofolu nebo Gorbačov propagující pizzu
Prazdroj obrátil Proud. Experimentální značku nalepil na ležák pro mladé
Jak dostat Čechy do hospody: pivovary nabízejí rundu zdarma i nový speciál
Prazdroj přestane vyrábět Kingswood, soustředit se bude na Frisco
Téměř šestimiliardová pokuta. Google ve Francii zaplatí za upřednostňování vlastní reklamy
Prazdroj a Microsoft pomohou chmelařům. Vyvíjejí software na zavlažování
Prazdroj vyvezl do zahraničí více piva než loni. Celkově mu prodeje klesly
Děti, štěňátka a nostalgie. Inzerenti na Super Bowlu vsadili na humor
Hospody krachují. Zanikne až 30 procent restaurací, ohroženy jsou i pivovary
Pivo podražilo méně, než by s vyšší DPH mělo. Hospody se zatím drží zpátky
Hospody v Anglii a Walesu padají jako hrušky. Letos tam končí dvě denně
VIDEA ROKU: Reklamy budily kontroverze i v roce 2020
Hosté ubývají a vesnické hospody mizí z mapy. Až desetina zvažuje zavření
KVÍZ: Chameleon či kocour. Poznáte banku podle reklamy?
EK a Británie vyšetřují dohodu Googlu a Mety ohledně služeb u webové reklamy
Investice do reklamy v ČR loni stouply o 12 procent na 145 miliard Kč
Prazdroj loni v době pandemie prodal téměř 11,2 milionu hektolitrů piva, o 4,2 procent méně
Výdaje do on-line reklamy v Česku loni stouply o 18 % na 57 miliard korun
USA žalují Google kvůli dominantnímu postavení v oblasti digitální reklamy
Ne, ne, já nemusím, já už ho vidím. Holčička z reklamy na Kofolu se vrací
Výdaje do on-line reklamy v Česku loni stouply o 18 procent na 57 miliard korun