Superpálivé koblihy, snídaně až do večera. Fastfoody bojují o zákazníky
Zdroj: idnes.cz 01.11.2020 (17:30) ekonomika
Kobliha s nejpálivější papričkou na světě, obří porce masa v cheeseburgerové pizze nebo snídaňové menu po celý den. Řetězce rychlého občerstvení se kvůli poklesu tržeb snaží nalákat zákazníky na novinky ve svých jídelních lístcích. Situace si ale žádá i jiné změny. Třeba americký řetězec KFC kvůli covidu přejmenoval oblíbenou omáčku, vybízející k olizování prstů. celý článek
Patrové postele a zóny pro protažení. Oceánské aerolinky bojují o zákazníky
Zdroj: idnes.cz 22.01.2023 (12:00) ekonomika
Letecké společnosti Qantas a Air New Zealand mezi sebou bojují o zákazníky na šestnáctihodinové tichomořské trase z Oceánie do New Yorku. Plánují proto do svých letadel zavést nové prvky pro pohodlnější cestování, a to včetně patrových postelí nebo vyhrazených zón pro protažení.
Burger je ve skutečnosti menší, stěžují si zákazníci. Fastfoody mají své fígle
Zdroj: idnes.cz 10.09.2023 (15:00) ekonomika
Žaloby na zahraniční fastfoody, které v reklamách vyobrazují jídla mnohem lákavěji než ve skutečnosti vypadají, se množí. Zákazníci si stěžují například na řetězec Burger King. Společnosti mají na to, aby jídlo vypadalo na fotkách lépe než ve skutečnosti, své triky.
Lidé chtějí k velkým dodavatelům, ČEZ zdražil fixace pro nové zákazníky
Zdroj: idnes.cz 08.10.2021 (13:59) ekonomika
Rychlý růst cen energie rozhýbal trh nevídaným způsobem. Lidé prchají od dodavatelů, kteří je v rozporu se smlouvou začali převádět na jiné, dražší tarify. Obchodníci však mohou mít v prostředí drahých burzovních cen problém přijmout nové zákazníky či jim zajistit elektřinu a plyn za původní ceny. Někteří prodejci dokonce nové zákazníky zcela odmítají.
Dodavatelé převádějí zákazníky na nevýhodné tarify. Mění se i několikrát denně
Zdroj: idnes.cz 08.09.2022 (00:00) ekonomika
Tisíce domácností v těchto dnech zjišťují, že budou za energie platit několikanásobně víc než dosud. Stoupající ceny elektřiny a plynu nedohánějí jen zákazníky, kterým končí fixace. Zejména někteří menší dodavatelé nutí zákazníky do ceníků se spotovými cenami, které kopírují panikařící burzu v Lipsku. Podle jejich tvrzení neumějí sehnat energie levněji.
D1 bude od dnešního večera do pondělního večera mezi 21. km a 34. km uzavřená
Zdroj: financninoviny.cz 03.07.2021 (00:05) ekonomika
Mirošovice (u Prahy) - Dálnice D1 bude od dnešního večera do pondělního večera mezi 21. kilometrem (exit Mirošovice) a 34. kilometrem (exit Ostředek) uzavřená. Důvodem je demolice mostu,...
FedEx, nebo UPC? Zájem o kurýrní služby ochladl, o zákazníky bojují mezi sebou
Zdroj: idnes.cz 27.10.2022 (15:17) ekonomika
Propad světové poptávky po službách kurýrních společností působí gigantům jako je FedEx a UPC citelné potíže. United parcel service ale dokázala předstihnout svého největšího rivala a ve svých výsledcích za třetí čtvrtletí, které byly zveřejněny tento týden, vykázala navýšení zisku o 4,2 procenta.
DPI budou budou muset zajišťovat plyn i pro větší odběratele, schválila vláda
Zdroj: financninoviny.cz 27.10.2022 (16:59) ekonomika
Praha - Dodavatele poslední instance (DPI) budou povinni uzavřít smlouvu a zajistit dodávky plynu i pro zákazníky s vysokou spotřebou nad 630 megawatthodin. Podmínkou bude, aby pro tyto zákazníky...
Zdražují i fastfoody. Cheeseburger v „mekáči“ se nově prodává za 39 korun
Zdroj: idnes.cz 15.04.2022 (17:00) ekonomika
Inflace nutí restaurace ke změnám cen v jídelních lístcích a ani fastfoodové řetězce nejsou výjimkou. Cena cheeseburgeru v McDonald’s se vyšplhala na 39 korun, jde o zhruba 11procentní nárůst. Důvodem je podle společnosti zvyšování vstupních nákladů.
Bič na energošmejdy požene lidi na poštu. Dodavatelé mají povinnost zákazníky informovat dopisem
Zdroj: lidovky.cz 10.09.2021 (14:00) ekonomika
Dodavatelům se nelíbí, že novela energetického zákona přináší povinnost informovat zákazníky o změně ceny doporučeným dopisem. Je to drahé, zbytečné a v době pandemie i nezodpovědné, varují energetici.
Zdražují i fastfoody. Cheeseburger v McDonald’s se nově prodává za 39 korun
Zdroj: lidovky.cz 15.04.2022 (17:05) ekonomika
Inflace nutí restaurace ke změnám cen v jídelních lístcích a ani fastfoodové řetězce nejsou výjimkou. Cena cheeseburgeru v McDonald’s se vyšplhala na 39 korun, jde o zhruba 11procentní nárůst. Důvodem je podle společnosti zvyšování vstupních nákladů.
Tesco počítá zákazníky. Každý musí mít 16 metrů místa, jinak obchod zavře
Umýt ruce či za plexisklo. Fastfoody se připravují na otevření
Musk se v otevřeném dopise obrátil na reklamní zákazníky Twitteru
Jako na parkovišti. Do prodejny Tesco už se nevejdete, určí semafor
Teplárny kritizují plánovaný přesun nákladů provozovatele plynovodů na zákazníky
Omezení skončilo. ČEZ začal přijímat všechny nové zákazníky
Pražská energetika mění ceníky, zdražila elektřinu pro nově příchozí zákazníky
Škrty v dotacích pro teplárny připraví zákazníky na účtech až o tisíce korun
Fastfoody a jídelny vyřadí 11 kilo z každého metráku jídla, ukázal výzkum
Za teplo si domácnosti opět připlatí, vláda škrtla teplárnám miliardové dotace
Prodejci energií převádějí klienty na dražší tarify. Nenechte si všechno líbit
Zdražení o 63 procent pro nové zákazníky. Pražská energetika mění ceníky
Někteří dodavatelé energií opět zdražili ceníky pro nové zákazníky
Otevřeli v době covidové. Zvládli i byrokracii, dnes hledají zaměstnance
Chceme být atraktivnější pro zákazníky, kteří jsou citliví na cenu, říká šéf Rohlíku pro Česko
Bič na energošmejdy. Zákazníky o změnách cen budou muset adresně informovat
Bytová družstva a SVJ bojují s neplatiči. Češi jim dluží 170 milionů korun
Fastfoody v Česku se rozrůstají. V září přiletí louisianské smažené kuře
Zálohy za elektřinu už neplaťte, vyzval úřad zákazníky Bohemia Energy. ERÚ zkoumá situaci na trhu
Jihočeským podnikatelem roku je majitel pekárny, má i koblihy s tuzemákem
Pomoc autoprůmyslu je blízko, řekl na Snídani s... Havlíček. Rozhodování o podpoře prý nebylo lehké
Britští dopravci chtějí přilákat cestující, ve vlacích nabízejí snídaně zdarma
Úhrada léčby i pohřbu: Emirates zavádí pojištění zdarma, chtějí zpět získat zákazníky
Místo slaniny ředkvičky a tvaroh. Fastfood chce lákat na zdravou stravu
Medové snídaně za půl milionu. Ministerstvo pokračuje se školním projektem
Je váš šéf pohodář, či depkař? A jak s ním vyjít na dálku?
Střílečky, přehlídky, maskáče. Army trend Čechy fascinuje, láká i rodiny s dětmi
Řetězec Coop chce zákazníky udržet na vesnici. Spustil e-shop a chystá výdejní boxy
Některé firmy nabízí fixaci cen energií jen na oko. Čtěte smlouvy, vyzývá úřad lidi
Masové koule nejen na talíři: Ikea nabídla svým věrným svíčku s vůní oblíbeného jídla
ČEZ vyzval své klienty k samoodečtu energií, má to pomoci k nastavení záloh
Řetězec KFC se omluvil, že v reklamě použil narážku na křišťálovou noc
Skokové zdražení energií už má oběti. Dodavatelé nemají na nákup proudu pro zákazníky
Lidl omezil osvětlení, šetří i další řetězce. Na nákup s baterkou, rýpe zákazník