I české značky mají úspěch na zahraničních trzích, říká šéf agentury
Zdroj:
idnes.cz
29.03.2024 (20:00)
ekonomika
Česká značka BAAGL nabízející vybavení do školy se za čtyři roky proměnila z lokální značky v evropského hráče. Expanzi zajistila strategickými kampaněmi, ale také digitální expanzí prostřednictvím platforem marketplace, jako jsou Amazon, Zalando či Kaufland. Na expanzi firmy se podílela agentura Profit&Roll, kterou vede spoluzakladatel Zonky Jan Zbirovský. celý článek
Tváří Staropramenu je herec Orlando Bloom. Reklama poběží za hranicemi
Zdroj:
idnes.cz
10.05.2023 (19:02)
ekonomika
Novým ambasadorem značky Staropramen se stala hollywoodská hvězda Orlando Bloom, oznámila mateřská společnost pivovaru Molson Coors. Herec bude české pivo propagovat hlavně na zahraničních trzích prostřednictvím reklamního spotu, který se natáčel v Praze.
Začínali na farmářských trzích, dnes je o jejich výrobky zájem i v Německu
Zdroj:
idnes.cz
27.08.2022 (00:00)
ekonomika
Michal Jeřábek vystudoval ekonomii a oční optiku, jako optik i pár let pracoval. Dnes má dvě fabriky a pronajatou lahvárnu a se svými sójovými produkty uspěl i na zahraničních trzích.
Plyn a elektřina na trzích zlevnily, zdražila naopak ropa a kakao, říká index
Zdroj:
idnes.cz
02.02.2024 (11:48)
ekonomika
Ceny komodit na světových trzích byly v lednu rozkolísané, klesly ceny plynu, elektřiny, obilovin nebo drahých kovů. Naopak zdražila ropa, cukr či kakao. Komoditní index agentury Bloomberg byl koncem ledna na své letošní výchozí hodnotě.
Petříček jednal se startupy, nabízí jim pomoc při expanzi do zahraničí
Zdroj:
idnes.cz
27.01.2021 (13:29)
ekonomika
Ministr zahraničních věcí jednal s představiteli vybraných českých startupových firem. Podle Petříčka by startupům při expanzi pomohlo zrychlení vyřizování administrativních záležitostí, zejména co se týče zahraničích pracovníků. Ministerstvo zahraničí také může přispět informacemi například o certifikacích produktů na zahraničních trzích a o tamním regulatorním prostředí.
Šití v Číně je pro ně tabu. Vsadili na české švadleny a dnes slaví úspěch
Zdroj:
idnes.cz
25.04.2020 (00:00)
ekonomika
Spodní prádlo obvykle řeší především ženy. Existují však výjimky. Mezi ty patří i Adam Rožánek, spolumajitel české módní značky spodního prádla Styx. Je české ve všech směrech. Všechno od začátku až do konce totiž vzniká v tuzemsku. Poslední týdny ukázaly, že tato strategie je správná.
Kingdom Come 2 se prodaly 4 mil. kopií, úspěch Mafie předčil odhady vydavatelů
Zdroj:
financninoviny.cz
13.11.2025 (15:01)
ekonomika
Praha - Letos vydané české videohry Kingdom Come: Deliverance 2 a Mafia: Domovina mají ve světě nadále úspěch. Studio Warhorse oznámilo, že od vydání pokračování Kingdom Come na začátku února prodalo...
Privátní značky již zdomácněly. Zákazníci je volí nejen kvůli ceně, říká analýza
Zdroj:
idnes.cz
22.10.2025 (13:01)
ekonomika
Privátní značky jsou už na českém trhu pevně zavedené a zákazníci jim důvěřují nejen kvůli cenám. Také spotřebitelská nálada patří k nejoptimističtějším v Evropě, rychloobrátkový trh roste díky volbě prémiových produktů, zatímco trh s elektronikou klesá. Zjistila to analýza Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR a agentury NielsenIQ.
Poprvé v zisku. Skupina e-shopů Mall zvýšila obrat o čtvrtinu na téměř 21 miliard
Zdroj:
lidovky.cz
25.05.2021 (10:39)
ekonomika
Skupina internetových obchodů Mall Group v obchodním roce končícím 31. března zvýšila obrat o 26 procent na 20,7 miliardy korun a poprvé skončila v zisku. K černým číslům skupině pomohl rozmach internetového nakupování spojený s pandemií, výrazné zlepšení transakční ekonomiky, transformace Mallu v tržiště i úspěch na zahraničních trzích. Počet objednávek se meziročně zvýšil o 31 procent na 14 milionů. Firma to v úterý oznámila v tiskové zprávě.
Expert: Kdo investoval v březnu do Tesly, vydělal dnes šestinásobně
Zdroj:
idnes.cz
01.10.2020 (00:00)
ekonomika
Na akciových trzích došlo kvůli koronavirové pandemii k propadu cen. Řada investorů to využila k nákupům, nebo sáhli po agresivních strategiích. Je korekce na akciových trzích dobrá příležitost k nákupům? A jak takové korekce vnímat? „Jde o zdravý proces,“ říká Ondřej Koňák, portfolio manažer skupiny Partners.
Čím bohatší země, tím větší zájem o menší balení, říká šéf české Coca-Coly
Zdroj:
idnes.cz
13.04.2023 (00:00)
ekonomika
Coca-Cola spouští společně s whiskey Jack Daniel’s celosvětový projekt zaměřený na mixy. Do Česka zamíří nejdříve příští rok, říká Zbyněk Kovář, který je šéfem české pobočky nadnárodní firmy Coca-Cola. Ta připravuje koncentráty a sirupy pro lahvování v Česku, je vlastníkem značky Coca-Cola na českém území a odpovídá za marketingové aktivity.
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Česká rajčata mají spasit sousední trhy, zájem o ně je ve třech státech
Klasa je přežitá. Značky kvality potravin je třeba předělat, říká šéf fondu
Černochová: Zbrojařské firmy mají problém získat úvěr od bank
České přístroje zkoumají Slunce i Mars. Jsme špička, říká kosmický expert
Neoznačená vejce, nechlazené sýry. Inspektoři ukázali na nejčastější chyby na trzích
Krmit zrána musejí už i šéfové farem. Pracovat v zemědělství se lidé nehrnou
Kdyby na trhu byla udržitelná textilie, do byznysu bych nešel, říká šéf nové značky
Česká rajčata v květnu? Ověřte si, zda vás farmáři na trzích netahají za nos
Úspěšný manažer nepracuje do noci, říká ředitelka personální agentury
Nejlepší je ten, který vám chutná, říká master ronero značky Diplomatico
Situace na trzích s potravinami je předzvěstí velké krize, říká podnikatel
ČEZ loni vydělal takřka 10 miliard korun, výsledky překonaly očekávání
České značky vítězí. Zákazníci stále častěji sahají i po domácích potravinách
Sleduji, jak se mi kvůli válce rozpadá byznys, truchlí ruský podnikatel
Slavné značky mají velký problém. Buď zapomenou na podporu Ujgurů, nebo už si v Číně neškrtnou
Ke vzniku Digitální a informační agentury mají námitky resorty i úřad vlády
Česko potřebuje šampiony, kteří vyrábějí, ale i vyvíjejí, říká ministr Síkela
Coca-Cola distribuuje Finlandii. Češi mají rádi kokosovou, říká ředitelka
Muskově sociální síti X klesají příjmy z reklamy. Značky se bojí náhlých změn
České outdoorové značky ušly dlouhou cestu. Jsou hrdé, že vyrábějí doma
Hodnota podílových fondů na finančních trzích rostla i v červenci
Neinvestuji do ničeho, čemu nerozumím, říká odborník
Akcie Ferrari sílí. Dědic značky se ocitl mezi pěti sty nejbohatších světa
Zájem o investování roste. Zisky ale samozřejmé nejsou, říká odborník
Vzrůstá počet lidí pod ekonomickým tlakem. Odnáší to jejich zdraví
Nuda na finančních trzích v září rozhodně nebyla
Je to něco jako splněný sen, říká podnikatel roku 2024 Pardubického kraje
Pozitivní nálada na trzích přála akciím i dluhopisovým fondům
Češi do košíku házejí už jen zboží ve slevě. Své místo mají i privátní značky
Válka o sud bourbonu. Nová cla děsí americké vývozce prémiových lihovin
CoolCola, Fancy a Street. Ruská firma uvedla na trh napodobeniny známé značky
Dluhopisové i akciové trhy připsaly další ztráty, na dno stále nesáhly
Cukr na světových trzích zdražuje, obchodníci se obávají jeho nedostatku

