Konec mýtu o zdravé dávce alkoholu. Mozku škodí víno i pivo, zjistili vědci

Zdroj Zdroj: pikant.atlas.cz     20.05.2021 (16:32)     Sekcia bulvár

Závěry studie, která ještě musí projít oponenturou, by se daly shrnout do jedné věty: Čím více pijete, tím hůře je na tom váš mozek. celý článek

Související články
 
Ďalšie články
 

Zdrcující studie: Mozku škodí i malé množství alkoholu. „Na zdraví“ si nedáte ani víno

Zdroj Zdroj: blesk.cz     21.05.2021 (14:00)     Sekcia bulvar

Konzumace alkoholu v jakémkoli množství je škodlivá pro lidský mozek, hustotu šedé hmoty negativně ovlivňuje i velmi střídmé popíjení. V nové studii to zjistili vědci z britské Oxfordské univerzity. Ti zkoumali data o zdravotním stavu u skupiny 25 000 lidí a skeny mozku z magnetické rezonance. Podle nich je alkohol pro zdraví mozku neblahý a je pro něj mnohem rizikovějším faktorem než kouření nebo nadváha. O studii, která ještě neprošla recenzním řízením, informoval deník The Guardian.

 

Vědci zjistili, která část mozku reaguje na stimulaci klitorisu

Zdroj Zdroj: ceskenoviny.cz     21.12.2021 (05:27)     Sekcia bulvar

Washington - Vědci na základě studie zjistili, která konkrétní oblast mozku se aktivuje při stimulaci klitorisu, a že tato oblast je větší u žen, které mají častější pohlavní styk....

 

Závěry vědeckého výzkumu: Sklenka alkoholu denně nepomáhá ani neškodí!

Zdroj Zdroj: ahaonline.cz     11.04.2023 (05:00)     Sekcia bulvar

Kolem konzumace alkoholu panuje celá řada mýtů. Někdo tvrdí, že sklenička alkoholu denně prodlužuje život. Jiní jsou zase přesvědčeni, že alkohol v jakémkoliv množství zdraví naopak škodí.

 

Vědci překvapili studií: Pivo z vesmíru? Chutná nebesky!

Zdroj Zdroj: blesk.cz     23.09.2024 (12:35)     Sekcia bulvar

Vědci z USA zjistili, že vaření piva v mikrogravitaci může přinést revoluci v pivovarnictví. Zrychlené kvašení a čistší chuť jsou jen některé z výhod kosmického ležáku. Jak by se pivo v nulové gravitaci vyrábělo?

 

Poslech Mozarta by mohl pomáhat epileptikům, zjistili vědci z Brna

Zdroj Zdroj: pikant.atlas.cz     17.05.2021 (16:05)     Sekcia bulvar

Poslech Mozartovy Sonáty pro dva klavíry D dur potlačuje epileptické výboje v mozku pacientů obou pohlaví, zjistili vědci z Brna.

 

Lihová válka na spadnutí! Trump brojí proti evropskému alkoholu: České pivo a víno v ohrožení?

Zdroj Zdroj: blesk.cz     15.03.2025 (05:00)     Sekcia bulvar

Propukne alkoholový konflikt? Americký prezident Donald Trump (78) znovu tasí obchodní zbraně. Evropě vzkázal jasně, že pokud nezruší plánované clo na americkou whisky, USA odpoví drtivým protiúderem – 200% clem na víno, šampaňské, pivo i další lihoviny z EU. Ekonomové a čeští výrobci bijí na poplach.

 

I velmi mírné pití alkoholu je škodlivé pro mozek, tvrdí britští vědci

Zdroj Zdroj: ceskenoviny.cz     21.05.2021 (08:40)     Sekcia bulvar

Londýn - Konzumace alkoholu v jakémkoli množství je škodlivá pro lidský mozek, hustotu šedé hmoty negativně ovlivňuje i velmi střídmé popíjení. V nové studii to zjistili vědci z britské...

 

5 mýtů o vínu bez alkoholu: Kolik skutečně obsahují cukru?

Zdroj Zdroj: blesk.cz     22.04.2024 (11:04)     Sekcia bulvar

Nějakou nealkoholickou variantu piva nebo vína ochutnalo už 60 % Čechů. Přesto o nápojích zbavených alkoholu panuje řada mýtů. Představujeme nejčastější nepravdy o nealkoholickém víně.

 

5 mýtů o vínech bez alkoholu: Kolik skutečně obsahují cukru?

Zdroj Zdroj: blesk.cz     22.04.2024 (11:04)     Sekcia bulvar

Nějakou nealkoholickou variantu piva nebo vína ochutnalo už 60 % Čechů. Přesto o nápojích zbavených alkoholu panuje řada mýtů. Představujeme nejčastější nepravdy o nealkoholickém víně.

 

Sobi dokážou přežvykovat potravu i ve spánku, zjistili vědci

Zdroj Zdroj: ceskenoviny.cz     26.12.2023 (15:28)     Sekcia bulvar

Oslo - Sobi zvládají multitasking a dokážou přežvykovat potravu i ve spánku. Zjistili to vědci, kteří v přírodě zkoumali spánkové cykly tohoto sudokopytníka pomocí záznamů elektrické aktivity mozku,...

Kravské mléko obsahuje hormony a způsobuje cukrovku? Vědci vyvrací nejčastější mýty

Výzkum: Imunitní buňky zpočátku bojují proti nádoru mozku, pak ho ale chrání

Svatomartinské víno bez alkoholu? Podle šéfa svazu vinařů nehrozí, v letošním je ale promile méně

Svatomartinské víno bez akoholu? Podle šéfa svazu vinařů nehrozí, v letošním je ale alkoholu méně

Zapomeňte na pivo, k zabijačce se hodí i víno!

Vapování a rakovina? Vědci odhalili pravdu o e-cigaretách

Očkování funguje, potvrdila studie. Protilátky proti covidu má po vakcinaci 99 procent lidí

Jak si zajistit „věčné“ mládí? Odborníci radí, pijte víno!

Dražší točené pivo i tiché víno? „Koalice by to s lidovci musela vyobchodovat,“ míní expert

Stanjura pro Blesk: Neprosadit balíček by byl neúspěch. Proč se zvýší daň na pivo a na víno ne?

Žhavé zjištění vědců: Objevili, kam je v mozku napojený klitoris. A opravili omyl

Rádce Aha! Pravdy a mýty o vínu bez alkoholu

9 mýtů o klíšťatech, kterým přeje počasí: Ochrání před nimi vitamin B a pivo? Stačí na ně olej?

Jurečkův večírek během střelby na FF: Pivo i víno v pracovní době. Kdo zaplatí pokutu?

Válek hájí zachování nulové daně na tiché víno: Jedno pivo není problém. Experti nesouhlasí

Konec ruského podmořského »agenta«: Špionážní běluhu vytáhli uhynulou

Víno už v 11 dopoledne: Chrissy Teigen přiznala návrat k alkoholu. Střízlivost hledá už podruhé

Pivo v malém množství tělu prospívá, říká lékař: Vaří si ho sám doma!

Po pobytu ve vzdáleném vesmíru hrozí astronautům poruchy erekce, zjistili vědci

Vědci přišli na způsob, jak zřetelněji označovat mozkové nádory

Vědci zkoumají, co určuje vztah k alkoholu a jeho pití od dětství do dospělosti

Čínská holčička v sobě nosila nenarozené dvojče: V mozku jí rostla sestra

Desky z technického konopí mají lepší vlastnosti než dřevotříska, zjistili vědci

Trocha nepohody neuškodí: 5 nepříjemností pro zdravé tělo

Bém chce regulovat prodej alkoholu v Česku! Omezení na benzinkách a vyšší daně?

Alkohol na dovolené? Užijete si dovolenou se vším všudy, bez zbytečných starostí

Vědci odhalili nový „lék“ na covid. Virus dokáže z těla vyhnat obyčejná nemoc

Nešťastný Felix o Dádě a alkoholu: Zpověď o lahvích pod postelí!

Tajemní žraloci obrovští se možná páří u ostrova Svatá Helena, zjistili vědci

Co má víc alkoholu, malé pivo, nebo sklenka vína? Otestujte se, jak se vyznáte v pití

Bruce Willis (67) ohlásil konec kariéry! Vážná diagnóza mozku

Pozoruhodné závěry kanadských vědců: Pstruhům se zvětšuje mozek!

Párek v rohlíku člověku zkrátí život o 36 minut, vypočítali vědci. Škodí sůl a tuk

Opičák na útěku chlastal pivo: Po alkoholu byl agresivní a napadal lidi!

 
Počasí Kurzy

1 € = 27.453   CZK

1 € = 0.7276   GBP

1 € = 1.0736   CHF

1 € = 4.1582   PLN

1 € = 1.1168   USD

Program

Markíza19:00 TELEVÍZNE NOVINY

 

Jednotka19:55 Góly - body - sekundy

 

Dvojka20:00 Záznam zo žrebovania: KENO 10, Keno Joker, Loto, Joker, Loto 5 z 35 (B)

 

JOJ19:30 NOVINY TV JOJ

 

Kompletný tv program

Reality Horoskopy

Beran: Ak sa vás partner pýta, ako využijete voľné dni, vy sa pýtajte, ako si ich predstavuje. Je možné, že sa s vami bude chcieť pochváliť a pozve vás medzi priateľov, na ich úsudku mu veľmi záleží.

Býk: Dnes zacítite pocit naplnenia a úspechu. A ak sa darí vám, vaši priatelia a známi môžu rovnako počítať s vašou podporou a pomocou. Čaká vás množstvo pracovných aj súkromných stretnutí, kde prejavíte svoju schopnosť prejaviť účasť a poskytnúť cennú radu.

Blíženci: Dnes je váš deň, tak to využite. Poteší vás nejaká dobrá správa. Všetko sa pohne dopredu. Rozdávajte okolo seba úsmevy a ukazujte veselú tvár, lebo nie ste tak chudí, aby ste trocha šťastia nemohli dať.

Rak: Ak sa budete dnes predbiehať v rade alebo nebudete radu rešpektovať, môžete prísť domov dosť zničený. Na vašom okolí potom bude vysvetliť vám, prečo tomu tak je.

Lev: Ak sa chcete hádať, uvedomte si, že deň vám dáva energiu, takže máte dosť síl, aby ste neuhli a vytrvali až do víťazného konca. Buď uhnete, alebo deň zakončíte ujmou na zdraví.

Panna: Dnes vám uspokojenie môže prinášať iba láska, ale pretože váš nepružný a konzervatívny postoj môže hocikoho odradiť, voľte radšej úsmev. Ak sa k vám opačné pohlavie dnes priblíži, využite svoje šance.

Váhy: Plný energie budete iba v dopoludňajších hodinách. Celý ďalší zbytok dňa budete vyžadovať citlivejšie a jemnejšie zachádzanie. Ak si to navzájom poskytnete s ostatnými, budete celkom v príjemnej pohode.

Štír: Neprehrabávajte vrecká svojmu partnerovi! List od nelegálneho partnera tam síce neobjavíte, ale mohli by ste nájsť podrobný rozpis všetkých domácich prác, ktoré chce vo voľných dňoch stihnúť, čo by vás spoľahlivo otrávilo.

Střelec: Nesmiete sa stať panovačnými až diktátorskými. Mohlo by to mať netušené následky. Hľadajte svoje prednosti a verte, že ste dobrý taký, aký ste. Vo vzťahu máte potrebu väčšej istoty, alebo by ste radi realizovali niečo, čo vám už dlho vŕta v hlave.

Kozoroh: Dovoľte si byť voľný a ničím nezaťažený, aj keď je situácia neúnosná a vy máte pocit, že sa vám niečo vymklo z rúk.

Vodnář: Vaša dnešná fyzická odolnosť sa nedá porovnávať so silnejším znameniami horoskopu. Potreba odpočinku je u vás proste vyššia, a tak pozorne vnímajte signály vášho tela, ktoré poukazuje na preťaženie organizmu.

Ryby: Pozor dajte pri vysvetľovaní hocičoho. Budete hovoriť rýchlejšie než normálne a môžete nechtiac vyrobiť dosť veľký trapas. Pokiaľ nemusíte, radšej sa k ničomu nevyjadrujte, najmä nie písomne.

Ďalšie horoskopy