Svatební segment láká i módní značky. Nabízejí levnější i méně formální kusy
Zdroj:
idnes.cz
19.05.2024 (09:00)
ekonomika
Řada cenově dostupných módních značek se rozhodla prodávat svatební sortiment. Cílovou skupinou jsou pro ně mileniálové a generace Z. Ti totiž mnohdy upouštějí od tradic a životní milníky, jako jsou například svatby, oslavují svým vlastním způsobem. Nákupy v takových online obchodech jsou navíc levnější než třeba ve specializovaných svatebních salonech, napsala americká CNN. celý článek
Zahřívaný tabák upozaďuje cigarety. Na český trh vstupuje levnější zařízení
Zdroj:
idnes.cz
26.10.2021 (16:59)
ekonomika
Společnost Philip Morris International uvedla na český trh bezdýmné zařízení pod názvem lil solid 2.0. Společně s ním uvádí také nové tabákové náplně. Slibuje si od něj další odliv kuřáků tradičních cigaret ke zdraví méně škodlivým alternativám. Zároveň cílí na širší spotřebitelský segment.
Privátní značky jsou o 23 procent levnější, lidé často nevědí, že je kupují
Zdroj:
idnes.cz
02.10.2024 (14:16)
ekonomika
Zboží, které se prodává nikoliv pod značkou svého výrobce, ale pod značkou obchodního řetězce, tedy tzv. privátní značky, tvoří aktuálně 27 procent nákupů českých zákazníků. V průměru je o 23 procent levnější než značkové produkty, v některých kategoriích je ale i většinově dražší.
Soud povolil oddlužení majitele módní značky Pietro Filipi Mičky, někteří věřitelé protestovali
Zdroj:
lidovky.cz
25.01.2022 (16:40)
ekonomika
Městský soud v Praze v pondělí schválil oddlužení podnikatele Michala Mičky, majitele módní značky Pietro Filipi a bývalého majitele značky Kara. Mička dluží nejméně 120 milionů korun a za další stamilionové půjčky svých firem ručí. Proti oddlužení někteří věřitelé protestovali.
Kožešinu už nepoužijeme, slibují módní giganti Saint Laurent a Brioni
Zdroj:
idnes.cz
24.09.2021 (17:56)
ekonomika
Módní značky Saint Laurent a Brioni přestanou používat k výrobě svých luxusních oděvů a módních doplňků kožešinu. V pátek to uvedla jejich mateřská společnost Kering. Firmy jednají pod tlakem ochránců zvířat a z obavy o životní prostředí. Oba módní domy byly v koncernu poslední, kdo kožešinu ještě zpracovával.
Dopravci představují prázdninové spoje. Zájem Čechů o cestování je enormní
Zdroj:
idnes.cz
25.05.2021 (18:00)
ekonomika
Letošní prázdniny se díky vakcinaci a covid pasům vrátí do normálu, a tak Češi už nyní horečně plánují letní dovolenou. Vlakové i autobusové spoje do zahraničí nabízejí všichni velcí hráči na českém trhu. Na loňskou úspěšnou premiéru žlutých vlaků mířících do Chorvatska navazuje RegioJet, LeoExpress láká tentokrát na zážitky a České dráhy nabízejí cestujícím rozšířené noční spoje.
Luxusní módní domy opouštějí Rusko. Musí dále na východ
Zdroj:
idnes.cz
15.05.2022 (18:00)
ekonomika
Krátce poté, co Rusko napadlo Ukrajinu, uzavřely luxusní módní domy své ruské pobočky. Rusové navíc zboží luxusních značek nenakoupí ani v zahraničí, protože řada z nich zakazuje prodeje svého zboží ruským občanům i jinde ve světě. Módní značky se tak musí poohlížet dále na východ.
Americký luxus je na vzestupu. Zámořské značky rostou i díky mladým
Zdroj:
idnes.cz
03.09.2025 (18:00)
ekonomika
Americké luxusní značky zaznamenaly v posledních měsících výrazný nárůst tržeb i hodnoty akcií. Zatímco evropské módní domy čelí stagnující poptávce, ty zámořské těží ze zájmu mladších zákazníků, silné domácí poptávky a dostupnějších cen.
Do Česka míří Uniqlo. Japonská módní značka hledá místo v centru Prahy
Zdroj:
idnes.cz
25.09.2025 (14:09)
ekonomika
Česko by se mělo v následujících letech dočkat příchodu japonské módní značky Uniqlo. Podle informací Hospodářských novin si nyní vybírá ze tří možných lokalit. Na otevření značkové prodejny si však metropole ještě nějaký čas počká.
Evropské supermarkety posilují privátní značky, lákají mezi regály spořivé
Zdroj:
idnes.cz
20.12.2023 (15:59)
ekonomika
Na nával to v restauracích evropských měst letos o Vánocích moc nevypadá. Zákazníci šetří a pro honosnější pokrmy spíš než do gastropodniků míří do supermarketů. Obchodníci tak navyšují zásoby a sázejí na své cenově výhodné privátní značky. Platí to jak ve Velké Británii, osm z deseti spotřebitelů přechází na levnější výrobky také ve Francii, Německu, Itálii nebo Španělsku.
Ceny klesnou, levně jako v Polsku ale nebude. A je to dobře, míní analytici
Zdroj:
idnes.cz
06.10.2023 (00:00)
ekonomika
Potraviny v Polsku jsou proti Česku levnější o čtvrtinu. Země na ně sice zavedla nulovou DPH, levnější ale byly i dříve, a to zhruba o pětinu. Za méně se dá u sousedů pořídit například i oblečení, boty, nábytek nebo elektronika a v dohledné době se na tom nic nezmění. Vyhlížet okamžik, kdy se karta obrátí a levněji bude v tuzemsku, by Češi podle ekonomů příliš neměli.
Počkejte, máme pro vás slevu! Dodavatelé energií nabízejí lidem podpultové ceny
Majonézy nebo čokoládové dezerty. Biopotraviny po propadu rostou
Stárnoucí spolumajitel značky Hermès ustanovil dědice. Zahradníka z Maroka
Zlaté prvky a čelenka s monogramem. Louis Vuitton nabídne luxusní ochranný štít
Podezřelá smrt majitele značky Mango. Policie vyšetřuje případ jako vraždu
Svatební agentury evidují největší poptávku za poslední roky. Snoubenci si připlatí za šaty i servis
Udržitelnost chtějí módní značky i zákazníci. Nová platforma by mohla pomoci
Námluvy v luxusní módě. Prada zvažuje koupi značky Versace
Crocsy na podpatku od Balenciagy baví internet. Výrobce větří módní hit
E-shop Zoot začal prodávat oblečení přes Alzu. V pilotní fázi nabídne bundy i kalhoty
Soud povolil oddlužení byznysmena Mičky, šéf Pietro Filipi dluží stamiliony
Gastronomie táhne, rekordní růst čeká luxus. Do Česka vstupuje šestnáct značek
Plyn pro domácnosti dál zlevňuje, dodavatelé se přetahují o zákazníky
Češi během pandemie změnili styl oblékání i velikost, vyplývá z průzkumu
Trh s energiemi je stabilní, dodavatelé lákají na slevy nové zákazníky
Banky lidem u hypoték nabízejí nižší úrok už i u delších fixací
Designéři Tesly a SpaceX vyvinuli futuristický „stan“ za 380 tisíc
Svatomartinské menu podraží. Podniky vymýšlejí alternativy k husí tradici
Rok covidu v obchodech: Češi nakupují kondomy, popcorn, méně voňavek
Němci míří houfně do českého pohraničí, láká je benzin. U nás je levnější i o víc než 10 korun
Nová zbraň proti inflaci: Banky oprašují termínované vklady, překonají i "spořáky"
Koronakrize poslala Čechy do tepláků. Prodej domácího oblečení drží obchody nad vodou
Česká módní společnost Pietro Filipi je v konkurzu, věřitelům dluží asi 513 milionů korun
Covid mění firemní benefity. Přibyly konzultace s psychologem i online hry
Krize smetla z českého trhu několik značek. Podívejte se, které naopak přicházejí
Spotřební daň na paliva u je od června nižší, levnější tankování jen dočasně
Česká módní značka Pietro Filipi chce propustit všechny zaměstnance
Čínská menší města zažívají rozmach. Lákají lidi zpět na levnější živobytí
Dodavatelé energií zveřejnili tarify na topnou sezonu, ČEZ zlevní od ledna
Tvář britského gastrobyznysu se mění. Velcí hráči trpí, expandují malé podniky
Svatby se často konají až odpoledne. Slavnostní oběd vyjde draho, moderní jsou rauty a sweet bary
Jak fungují výprodeje. Outletům se daří, přibývá jim zákazníků a šijí i své kolekce
Ke změně zdravotní pojišťovny láká i výše příspěvků. Čas mají zájemci do konce března

