[aktualita] Reklamu na Televizi Seznam bude prodávat Atmedia
Zdroj: lupa.cz 31.10.2020 (10:54) it, počítače
Televize Seznam bude od ledna 2021 prodávat reklamní prostor ve svém vysílání prostřednictvím firmy Atmedia. Mediální zastupitelství se tak bude starat už o 28 menších televizních stanic, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Jejich souhrnný podíl na sledovanosti zřejmě příští rok překročí 5 %. „Zařazením Televize Seznam do obchodní nabídky Atmedia zjednodušujeme partnerům, zejména mediálním agenturám, plánování a administrativu při nákupu reklamy. Televize… celý článek
[aktualita] Skupina stanic Atmedia má sledovanost přes 5 %
Zdroj: lupa.cz 06.04.2021 (15:14) it-pocitace
Menší tematické televizní stanice, na kterých prodává reklamu firma Atmedia, už pravidelně dosahují souhrnné sledovanosti přes 5 procent. „Od začátku letošního roku dosahuje mediální zastupitelství Atmedia tohoto podílu pravidelně každý měsíc, a posunulo se tak mezi komerčními televizními skupinami hned za Novu a Primu,“ informovala společnost na základě dat z oficiálního měření sledovanosti. Balík Atmedia ale zahrnuje skoro tři desítky stanic. V prvním čtvrtletí roku 2021 dosáhl podíl na…
[aktualita] Skylink 7 a Canal+ Domo se zapojují do měření sledovanosti
Zdroj: lupa.cz 26.01.2021 (10:38) it-pocitace
Stanice Skylink 7 a Canal+ Domo, které provozuje firma M7 Group, budou mít od února oficiálně měřenou sledovanost. Zastupovat je bude společnost Atmedia, která tak rozšíří své portfolio tematických kanálů. „V první fázi spolupráce se zaměříme na odborné poradenství a zapojení obou televizních stanic do peoplemetrového měření sledovanosti. V dalším období bychom spolupráci rádi rozšířili do dalších oblastí,“ řekla k tomu za Atmedia ředitelka Michaela Vasilová. „Vzhledem k tomu, že chceme…
Seznam.cz začne testovat platby za necílení reklamy, bude za to chtít desítky korun měsíčně
Zdroj: lupa.cz 27.02.2024 (17:07) it-pocitace
Společnost Seznam.cz začne už za několik týdnů části uživatelů nabízet novou možnost zaplatit si za to, že jim nebude zobrazovat cílenou reklamu. Jako první o tom informovaly Hospodářské noviny, Seznam posléze Lupě informaci potvrdil.
Warner TV se zapojí do měření sledovanosti
Zdroj: lupa.cz 06.03.2024 (13:30) it-pocitace
Filmová a seriálová stanice Warner TV si nechá od prvního dne vysílání měřit sledovanost. Ve vysílání budou reklamní bloky, prostor v nich bude prodávat firma Atmedia.
[aktualita] ČTK začala vysílat dva pořady na Televizi Seznam
Zdroj: lupa.cz 19.03.2021 (17:07) it-pocitace
Agentura ČTK začala připravovat dva pořady na internetové Televizi Seznam. První pořad je zpravodajský a jmenuje se Pohled zblízka. ČTK v něm přináší klíčové výroky lidí z politiky a byznysu, jejichž rozhodnutí hýbou životy všech obyvatel, záznamy důležitých událostí či zajímavostí z přírody i společnosti. Záběry jsou vždy natočené z místa, kde se událost odehrála – zblízka. „Využíváme video obsah, který už je jednou natočený, a dostáváme ho k dalším uživatelům. Zpravodajství a publicistika na…
Výzkum: Placené televizi dávají v Česku přednost mladší diváci do 45 let
Zdroj: lupa.cz 26.09.2022 (11:51) it-pocitace
Využívání placené televize se v Česku obecně liší zejména podle věku televizních diváků, přičemž mladší ji využívají více a starší naopak méně. Bezplatné sledování televizních stanic v pozemním digitálním vysílání preferují diváci nad 45 let. Vyplývá to z výzkumu Atmedia Index, který zajistila agentura Nielsen Admosphere v prvním a druhém čtvrtletí letošního roku se 3939 respondenty. Zadavatelem průzkumu byla společnost Atmedia, která obchodně zastupuje placené kanály.
[aktualita] Seznam.cz rozjel Seznam Brand Studio pro komerční obsah
Zdroj: lupa.cz 02.09.2020 (10:12) it-pocitace
Seznam.cz vytváří Seznam Brand Studio, pod kterým začíná sjednocovat všechny obsahové komerční produkty. Půjde i texty, video i audio (podcasty a další). Brand Studio bude nabízet služby typu product placement, Seznam Native (placené články), testování, kontextová reklama a další. Studio vede Ondřej Sitta, obchod Tomáš Búřil. Inspirací jsou Seznamu projekty jako CNN Create, T Brand Studio, WSJ Custom Studios, Guardian Labs nebo BBC StoryWorks. “Seznam dnes již není jen osm milionů lidí na…
[aktualita] Seznam.cz si zaregistroval ochrannou známku a doménu Seznam Premium
Zdroj: lupa.cz 14.12.2020 (15:15) it-pocitace
Portál Seznam.cz podal na Úřad pro průmyslové vlastnictví přihlášku ochranné známky Seznam Premium (a SEZNAM.CZ Premium v obrazové podobě). Ve svém newsletteru na to upozornil novinář David Klimeš. Podle databáze úřadu Seznam přihlášky podal 11. prosince. Ještě o něco dříve (letos v říjnu) si Seznam zaregistroval také doménu seznampremium.cz. Není na ní ale zatím řádný obsah. K čemu chce Seznam název a doménu využívat zatím firma nechce prozradit: „Aktuálně nechceme blíže komentovat, k jakým…
[aktualita] Vysílací rada napomenula Skylink za reklamu o ukončení DVB-T
Zdroj: lupa.cz 10.05.2021 (11:35) it-pocitace
Po více než dvou letech uzavřela Rada pro rozhlasové a televizní vysílání případ rozhlasové reklamy na satelitní platformu Skylink. V tiskové zprávě o výsledcích aktuálního zasedání informovala, že kampaň vyhodnotila jako nekalou obchodní praktiku. Reklamu odvysílala Frekvence 1 už 29. listopadu 2018 v ranním bloku. Týkala se ukončení televizního vysílání v DVB-T a možnosti přejít k satelitní a internetové televizi Skylink. Úřad obsah reklamy posuzoval na základě stížnosti. Vysílací rada ve…
Xiaomi uvedlo Mi 11 na náš trh. Prodávat bude i koloběžku Mercedes a 75" televizi
Zdroj: zive.cz 19.03.2021 (14:45) it-pocitace
[aktualita] Televizní sledovanost po dvou týdnech karantény opadla, ale stále je vysoká
[aktualita] Kvůli nouzovému stavu opět výrazně roste sledovanost televizního vysílání
Seznam.cz začal testovat platby za odmítnutí cílené reklamy
Velikonoční svátky zvýšily sledovanost TV Seznam
[aktualita] Seznam.cz v létě: dokumenty v televizi, Retrohrátky na webu a podcast Josefa Klímy
[aktualita] Seznam už má v NIXu kapacitu 400 Gb/s, stále vede O2 s 1 Tb/s
[aktualita] Seznam.cz chce po Googlu už 10 miliard Kč, chystá podání žaloby
[aktualita] Seznam přejmenoval svůj videoportál zpátky na Stream.cz
Proč Češi nechtějí platit za televizi? Stačí jim výběr v DVB-T2
[aktualita] Seznam spouští placenou službu Seznam Premium, nabízí sledování videí bez reklam
[aktualita] Redakci Seznamu posílila Marie Bastlová, odešla ze CNN Prima News
Průzkum: Diváci nejlépe hodnotí Déčko, Zoom a National Geographic
Tým Lenky Kabrhelové bude na Seznam Zprávách vydávat podcast 5:59
Canal+ Action si nechá měřit sledovanost
[aktualita] Původně internetový seriál Lajna dostane třetí řadu, tentokrát ale v televizi
[aktualita] Médiář: Televize Nova získala významného producenta z České televize
[aktualita] Televize Seznam má sledovanost 0,5 %, představila novinky v programu
Stream, pak Televize Seznam a teď zase Stream. Videoportál se vrací ke starému názvu
[aktualita] TV Joj letos spustí sportovní stanici a placenou internetovou videotéku
[aktualita] V Androidu bude na výběr více vyhledávačů a nebudou za to Googlu platit
[aktualita] Televize Seznam zařazuje novou publicistiku, pořad dostal název Detail
[aktualita] Sledovanost TV Seznam překonala jedno procento, je to její rekord
[aktualita] Seznam.cz nově ve vyhledávání upozorňuje na články z dezinformačních webů
TMBK začne publikovat obrazové komentáře a karikatury pro Seznam Zprávy
[aktualita] Seznam.cz hlásí za loňský rok tržby 4,9 miliardy Kč a chce se prosadit v e-commerce
[aktualita] Seznam měl vážnou zranitelnost, šlo se dostat do e-mailů uživatelů
[aktualita] Vysílací rada zkoumá reklamu na Nově s nepřipoutanými dětmi
[aktualita] Dáte si Lajnu? Televize Seznam zvýšila sledovanost na 0,72 %
Elektrická Dacia se začíná prodávat. Bude jedním z nejdostupnějších elektromobilů
[aktualita] Město Orlová vyrábí vlastní pořad pro LTV Plus, televizi hradí 25 tisíc korun měsíčně
Placenou televizi nemá 44 % diváků, třetina z nich ji považuje za drahou
[aktualita] Podcastová služba Seznamu už je online, autorům nabízí podíl na reklamě
[aktualita] ZOOT spustil prodej potravinových doplňků, nabídne prémiové české značky
Až 200 tisíc lidí ročně přijde o svůj e-mailový účet, spočítal Seznam