[aktualita] Skupina stanic Atmedia má sledovanost přes 5 %
Zdroj: lupa.cz 06.04.2021 (15:14) it, počítače
Menší tematické televizní stanice, na kterých prodává reklamu firma Atmedia, už pravidelně dosahují souhrnné sledovanosti přes 5 procent. „Od začátku letošního roku dosahuje mediální zastupitelství Atmedia tohoto podílu pravidelně každý měsíc, a posunulo se tak mezi komerčními televizními skupinami hned za Novu a Primu,“ informovala společnost na základě dat z oficiálního měření sledovanosti. Balík Atmedia ale zahrnuje skoro tři desítky stanic. V prvním čtvrtletí roku 2021 dosáhl podíl na… celý článek
[aktualita] Skylink 7 a Canal+ Domo se zapojují do měření sledovanosti
Zdroj: lupa.cz 26.01.2021 (10:38) it-pocitace
Stanice Skylink 7 a Canal+ Domo, které provozuje firma M7 Group, budou mít od února oficiálně měřenou sledovanost. Zastupovat je bude společnost Atmedia, která tak rozšíří své portfolio tematických kanálů. „V první fázi spolupráce se zaměříme na odborné poradenství a zapojení obou televizních stanic do peoplemetrového měření sledovanosti. V dalším období bychom spolupráci rádi rozšířili do dalších oblastí,“ řekla k tomu za Atmedia ředitelka Michaela Vasilová. „Vzhledem k tomu, že chceme…
[aktualita] Reklamu na Televizi Seznam bude prodávat Atmedia
Zdroj: lupa.cz 31.10.2020 (10:54) it-pocitace
Televize Seznam bude od ledna 2021 prodávat reklamní prostor ve svém vysílání prostřednictvím firmy Atmedia. Mediální zastupitelství se tak bude starat už o 28 menších televizních stanic, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Jejich souhrnný podíl na sledovanosti zřejmě příští rok překročí 5 %. „Zařazením Televize Seznam do obchodní nabídky Atmedia zjednodušujeme partnerům, zejména mediálním agenturám, plánování a administrativu při nákupu reklamy. Televize…
[aktualita] Průzkum: Mladí diváci hodnotí nejlépe Déčko, HBO a National Geographic
Zdroj: lupa.cz 02.07.2021 (08:31) it-pocitace
Televizní stanice ČT :D, HBO a National Geographic se umístily na předních místech hodnocení kvality podle diváků ve věku 25–34 let. Vyplývá to z výsledků průzkumu Atmedia Index, který hodnotí kvalitu 64 televizních stanic na českém trhu. V první desítce nejlépe hodnocených televizních stanic jsou čtyři dokumentární a tři dětské. Svého zástupce mají v první desítce také kategorie filmových, seriálových a sportovních stanic. Z konkrétních televizních stanic hodnotí diváci z řad mileniálů…
[aktualita] Televizní sledovanost po dvou týdnech karantény opadla, ale stále je vysoká
Zdroj: lupa.cz 28.04.2020 (12:28) it-pocitace
Češi v době celostátní karantény trávili sledováním televize v průměru 4 hodiny a 11 minut denně. To je oproti stejnému období v minulém roce o 50 minut více. Na základě dat z oficiálního peoplemetrového měření sledovanosti to spočítala společnost Atmedia. Televizní sledovanost vzrostla především u nejmladších věkových skupin obyvatel. Děti ve věku 4–14 let televizi sledovaly o 37 % více, mladí diváci ve věku 15–24 let dokonce o 47 % více. Vedle zpravodajských formátů stoupl zájem o dětské,…
[aktualita] Televizní pořady nejvíc zpětně sledují diváci do 34 let
Zdroj: lupa.cz 30.09.2020 (10:58) it-pocitace
V České republice opět vzrostlo procento lidí, kteří sledují televizní pořady dodatečně ze záznamu, prostřednictvím HbbTV, z archivu na internetu nebo v aplikaci svého operátora. V srpnu letošního roku odložená sledovanost poprvé překonala hranici 10 % celkové sledovanosti. Vyplývá to z výsledků oficiálního elektronického měření sledovanosti, na které upozornila společnost Atmedia. Loni v létě byl podíl odložené sledovanosti 6 %. Určitý podíl na odložené sledovanosti tvoří také sledovanost…
[aktualita] Kvůli nouzovému stavu opět výrazně roste sledovanost televizního vysílání
Zdroj: lupa.cz 02.11.2020 (14:26) it-pocitace
S opětovným zpřísněním opatření proti šíření onemocnění covid-19 tráví lidé mnohem více času před televizními obrazovkami. V období od 14. do 27. 10. vzrostla televizní sledovanost meziročně o 21 %. Vyplývá to z dat oficiálního elektronického měření. Podle analýzy provedené společností Atmedia si televizi denně zapne v průměru 74 % televizních diváků, kteří jejím sledováním tráví denně 4 hodiny a 7 minut. Ve stejném období v minulém roce byl přitom průměrný čas strávený před televizními…
[aktualita] Na Primě měla loni nejvyšší sledovanost Slunečná. Roste také web a HbbTV
Zdroj: lupa.cz 11.01.2021 (14:07) it-pocitace
Skupina stanic televize Prima loni dosáhla průměrného celodenního podílu 24,78 % v cílové skupině všech diváků starších 15 let. Největší radost jí dělá o něco užší strategická věková skupina 15–69 let, na kterou cílí při prodeji reklamy. Tam její průměrný celodenní podíl na sledovanosti představoval 25,11 % (meziročně vzrostl o 0,79 p. b.), respektive 26,75 % v hlavním večerním čase. Nejsledovanějším pořadem byl seriál Slunečná, jehož premiérové večerní díly v úterý i čtvrtek sledovalo…
Průzkum: Diváci nejlépe hodnotí Déčko, Zoom a National Geographic
Zdroj: lupa.cz 25.04.2022 (13:43) it-pocitace
Nejlépe hodnocenými televizními stanicemi na našem trhu jsou ČT :D, Prima Zoom a National Geographic. Tvrdí to průzkum Atmedia Index za rok 2021, který připravuje mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia. Veřejnoprávní dětská stanice měla nejlepší hodnocení už loni. Kanály Prima Zoom a National Geographic si pouze vyměnily pozici druhého a třetího místa.
Warner TV se zapojí do měření sledovanosti
Zdroj: lupa.cz 06.03.2024 (13:30) it-pocitace
Filmová a seriálová stanice Warner TV si nechá od prvního dne vysílání měřit sledovanost. Ve vysílání budou reklamní bloky, prostor v nich bude prodávat firma Atmedia.
Výzkum: Placené televizi dávají v Česku přednost mladší diváci do 45 let
Zdroj: lupa.cz 26.09.2022 (11:51) it-pocitace
Využívání placené televize se v Česku obecně liší zejména podle věku televizních diváků, přičemž mladší ji využívají více a starší naopak méně. Bezplatné sledování televizních stanic v pozemním digitálním vysílání preferují diváci nad 45 let. Vyplývá to z výzkumu Atmedia Index, který zajistila agentura Nielsen Admosphere v prvním a druhém čtvrtletí letošního roku se 3939 respondenty. Zadavatelem průzkumu byla společnost Atmedia, která obchodně zastupuje placené kanály.
[aktualita] TV Joj letos spustí sportovní stanici a placenou internetovou videotéku
Canal+ Action si nechá měřit sledovanost
[aktualita] CNN Prima News měla v září sledovanost 0,43 %
[aktualita] Sledovanost televize byla v březnu kvůli pandemii nejvyšší za posledních 17 let
[aktualita] Ve Francii hořel důležitý vysílač, policie podezřívá odpůrce 5G
Proč Češi nechtějí platit za televizi? Stačí jim výběr v DVB-T2
[aktualita] Televize Kuki nabízí ČT2, českou CNN a další stanice s prostorovým zvukem
[aktualita] Prima zvýšila rozlišení svých stanic v DVB-T2
[aktualita] Zákazníci T-Mobile TV v době koronaviru nejvíc sledovali Novu
Tři stanice, tři procenta. Barrandovu klesá sledovanost
Déčko a Art slaví desáté narozeniny. Data odkrývají, jak se jim daří
[aktualita] První výsledky archivního programu Prima Star: sledovanost přes půl procenta
[aktualita] Víkend rekordů: historicky nejlepší čísla měly ČT art i česká CNN
[aktualita] Celodenní sledovanost české CNN přesáhla v neděli 1 %
[aktualita] Po rekordním jaru naměřily televizní peoplemetry i rekordní říjen
[aktualita] Sledovanost speciálů k americkým volbám: ČT24 přilákala téměř 1,4 milionu lidí
[aktualita] Sledovanost CNN Prima News je 0,75 %. Její web je v TOP 4 zpravodajských webů
[aktualita] Další tři stanice pražského metra mají mobilní signál, pokrýt zbývá jen 15 stanic
Prima snížila rozlišení svých stanic v DVB-T2
Placenou televizi nemá 44 % diváků, třetina z nich ji považuje za drahou
[aktualita] Osm z deseti nejsledovanějších pořadů roku 2020 vysílala Česká televize
[aktualita] Televizní trh se pomalu vrací do normálu, Prima obnovuje natáčení seriálů
Jedna kapsa prázdná, druhá vysypaná. Barrandov vysílá na naftu
[aktualita] Obrat Packety meziročně vyrostl o 121 procent
[aktualita] Komárkova KKCG k AutoContu a spol. přikupuje další švédskou IT firmu
Volební studia v českých televizích sledovaly statisíce lidí
[aktualita] O2 TV chce Formuli 1 nabídnout prostřednictvím ORF, AMC chystá právní kroky
[aktualita] TV Nova spustí tři nové kanály, další předělá
[aktualita] Lepší.TV rozšiřuje základní balíček o několik stanic včetně Filmbox Extra
[aktualita] V pražském metru na Můstku je LTE signál, dostal se už do 31 stanic
[aktualita] Nordic TV přidává doplňkový balíček „Vašich 7“ se stanicemi dle výběru zákazníka
[aktualita] Pilulka.cz odkupuje partnerský podíl v rumunské dceřiné společnosti
[aktualita] O2 také pokryje 5G sítí pražské metro, signálu se dočká 35 stanic a tunelů
[aktualita] T-Mobile měl výpadek na Litoměřicku, týkal se 52 základnových stanic