ČS mění logo a v kampani se zavazuje zlepšit finanční situaci svých klientů
Zdroj: financninoviny.cz 06.01.2023 (10:17) ekonomika
Praha - Česká spořitelna (ČS) mění logo. Tento měsíc spouští kampaň, v níž se zaměřuje na změnu finančních návyků, zlepšování finanční situace klientů a transformaci firem.... celý článek
Červená mizí, modrou střídá bílá. Česká spořitelna mění po pěti letech logo
Zdroj: idnes.cz 06.01.2023 (11:37) ekonomika
Minimalistické, bílé na barevném podkladu. Takové je nové logo banky s nejdelší tradicí na českém trhu – České spořitelny. Podle ní jde o největší změnu od roku 1989. Banka zároveň přichází s kampaní, jejímž cílem je zlepšit finanční zdraví svých klientů. Spolu s tím plánuje do roku 2025 v sérii nových úvěrů poskytnout českým firmám 50 miliard korun na zvýšení konkurenceschopnost a udržení zaměstnanců.
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Zdroj: idnes.cz 26.04.2024 (18:00) ekonomika
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti letech mění své logo. Dva lvy vystřídá moderní logo a nově bude na víčkách a etikách dominovat pouze jediná lví hlava.
Tesco prudce zlevňuje pro své věrné. Zajistí jim vybrané potraviny
Zdroj: idnes.cz 09.06.2022 (21:10) ekonomika
Společnost Tesco reaguje na složitou ekonomickou situaci a přináší zákazníkům nový způsob, jak ušetřit. Po své kampani Nenechte se opít... nyní rozšiřuje svůj věrnostní program Clubcard a spouští kampaň, kde se zavazuje k nízkým cenám hlavně na základní potraviny.
Nové kanceláře klienty netáhnou. Developeři proto mění plány, přidávají byty a obchody
Zdroj: lidovky.cz 12.07.2021 (10:46) ekonomika
Letos se má v Praze dokončit devět kancelářských budov. Někteří developeři už ale kvůli situaci na trhu mění plány a administrativní prostory nahrazují byty a obchody. Nezájem klientů se zatím neprojevil na výši nájmů – majitelé budov zlevňovat nechtějí.
Pepsi po čtrnácti letech mění logo. Vrací se k podobě z šedesátých let
Zdroj: idnes.cz 08.04.2024 (13:50) ekonomika
Americká nápojová společnost Pepsico mění po čtrnácti letech logo svého nejúspěšnějšího nápoje. Nový design pracuje s výraznějším písmem a upravuje také barevnou paletu. Připomíná tak ten, s nímž společnost pracovala v 60. letech minulého století. Od první myšlenky z roku 2022 postupně probíhá rebranding na všech světových trzích, nyní dorazil také do Česka.
Češi kvůli inflaci sáhli do rezerv. Mohlo být ale hůř, ukázal průzkum
Zdroj: idnes.cz 10.01.2024 (18:00) ekonomika
Finanční zdraví Čechů není ideální, vzhledem k inflaci a drahým energiím je však příjemné překvapení, že se zhoršilo jen mírně, ukázal průzkum České spořitelny. Ta provedla detailní analýzu finanční kondice u 2,5 milionu svých klientů, které sledovala v několika klíčových kategoriích.
V jaké výši má náhradní výživné pomoci samoživitelkám i samoživitelům
Zdroj: idnes.cz 03.08.2021 (00:00) ekonomika
Finanční situaci nezaopatřených dětí má zlepšit náhradní výživné. Žádosti o něj přijímají úřady práce od 1. července, nejvíce vyplatí tři tisíce korun za měsíc. Dávku úřad následně vymůže po dlužníkovi. Pokud to dokáže.
Nokia ukázala nové logo. Nechce už být spojována s mobilními telefony
Zdroj: idnes.cz 26.02.2023 (17:21) ekonomika
Finský výrobce vybavení pro komunikační sítě páté generace (5G) Nokia mění logo. Firma chce, aby si ji lidé přestali spojovat s mobilními telefony, tedy oborem, který před zhruba deseti lety opustila. Uvedl to v neděli generální ředitel Pekka Lundmark.
Košík mění logo i barvu. Nově zamíří na Slovensko
Zdroj: idnes.cz 11.04.2024 (07:45) ekonomika
Online prodejce potravin Košík.cz přebarvil svůj e-shop i logo na fialovou barvu, změny čekají také vozový park a oblečení kurýrů. Slibuje také zvýhodnění velkých nákupů. Během několika měsíců expanduje také na Slovensko a do nových měst v Bulharsku.
Burger King se mění, po více než dvaceti letech přichází s novým logem
Zdroj: idnes.cz 12.01.2021 (16:46) ekonomika
Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King přestavuje své nové logo, obsahuje pouze dvě barvy a skrývá v sobě tvar hamburgeru. Předchozí tříbarevné logo používal Burger King od roku 1999. Nový poznávací znak je výrazně podobný tomu, který se používal v devadesátých letech.
REMA PV Systém už nemůže recyklovat soláry. V pasti nechala 3000 klientů
Zbytečně neutrácet a včas tvořit finanční rezervy, radí finanční poradce
SROVNÁNO: Která banka má nejvíce klientů, nejlepší produkty a nejvyšší zisky?
ŽIVĚ: Vedení Bohemia Energy o situaci ve firmě
Barevné katalogy plné lákavých zájezdů končí. Cestovky šetří na papíru
Ruská verze řetězce McDonald’s představila logo, název zatím tají
Dolar nevyhnutelně padne, jeho zlatá éra je u konce, varuje expert
Tesla přejmenovala vedoucí pozice, povedou ji Technokrál a Mistr pokladník
Sdílená síť bankomatů se rozrůstá, přidaly se Air Bank a UniCredit
Tradiční hráči si myslí, že vědí nejlépe, co chce klient, říká šéf nové banky
Češky jsou více finančně nezávislé než Američanky, ukázal průzkum
Jak zvládnout inflaci a rychlé zdražování v domácím rozpočtu, radí odbornice
Zátah na kryptoinvestory. Finanční správa odhalila chyby za stovky milionů
Američané utíkají od malých bank k obrům, přesouvají nejvíce vkladů za dekádu
Většina Čechů se bojí finančních potíží, dva z pěti už o část příjmů přišli
Spekulace o burze FTX srazily kryptoměny, bitcoin ztrácí procenta
Pečují o vážně nemocné. Řeší finanční problémy i byrokratické překážky
Kryptoměny oslabují, investoři se obávají o situaci kryptoměnové burzy FTX
Platy nerostou, zaměstnanci si už nemohou diktovat podmínky, uvádí průzkum
Po celém světě chybí cibule. Její cena roste a mění každodenní jídelníčky
Pražská plynárenská zdraží od listopadu u části svých zákazníků plyn
Pražská plynárenská zdraží od listopadu u části svých zákazníků plyn až o 24 procent
Rusové budou mít nový fastfood, logo Strýčka Váni připomíná McDonald’s
Rusové budou mít nový fastfood, logo Strýčka Váni připomíná McDonald´s
Amazon pozměnil logo své aplikace, některým připomínalo Hitlerův knírek
Tankování cestou k moři se mění, benzin na chorvatské dálnici je levnější než u Tank Ono
Umělá inteligence mění pravidla bankovnictví. Sleduje portfolia i hlídá rizika
Dogecoin prudce vzrostl, Twitter jeho logo začal zobrazovat místo svého
Bydlení v Česku dál zdražuje, developeři často nemají co prodávat. Co by mohlo situaci zlepšit?
E.ON zlevní desetitisícům klientů plyn, bude o čtvrtinu pod cenovým stropem
H&M mění obchodní strategii. Chce prodávat online a zacílí na udržitelnost
Dopadu schodku státního rozpočtu na vlastní finance se bojí 72 procent Čechů
Válka na Ukrajině tlačí k větším kontrolám klientů i finanční instituce