Pepsi po čtrnácti letech mění logo. Vrací se k podobě z šedesátých let
Zdroj:
idnes.cz
08.04.2024 (13:50)
ekonomika
Americká nápojová společnost Pepsico mění po čtrnácti letech logo svého nejúspěšnějšího nápoje. Nový design pracuje s výraznějším písmem a upravuje také barevnou paletu. Připomíná tak ten, s nímž společnost pracovala v 60. letech minulého století. Od první myšlenky z roku 2022 postupně probíhá rebranding na všech světových trzích, nyní dorazil také do Česka. celý článek
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Zdroj:
idnes.cz
26.04.2024 (18:00)
ekonomika
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti letech mění své logo. Dva lvy vystřídá moderní logo a nově bude na víčkách a etikách dominovat pouze jediná lví hlava.
ČS mění logo a v kampani se zavazuje zlepšit finanční situaci svých klientů
Zdroj:
financninoviny.cz
06.01.2023 (10:17)
ekonomika
Praha - Česká spořitelna (ČS) mění logo. Tento měsíc spouští kampaň, v níž se zaměřuje na změnu finančních návyků, zlepšování finanční situace klientů a transformaci firem....
Spor o Pepsi končí, francouzský řetězec vrací nápoj do regálů
Zdroj:
idnes.cz
05.04.2024 (18:00)
ekonomika
Nápoje jako Pepsi a 7UP nebo chipsy Doritos a Lay’s se po třech měsících vracejí do regálů francouzského řetězce supermarketů Carrefour. Kvůli sporům o ceny se bez nich museli zákazníci těchto prodejen v několika zemích obejít.
Pepsi bojuje s kaloriemi. V nové receptuře je o třetinu méně cukru
Zdroj:
idnes.cz
13.12.2022 (00:00)
ekonomika
Mezinárodní nápojářská společnost PepsiCo upravuje receptury svých nápojů. Na český trh se tak od září dostává Pepsi v novém složení, které se mění hlavně v množství obsaženého cukru. V obchodech jsou tak nyní k dostání obě varianty, jak s nižším, tak s vyšším obsahem cukru.
Burger King se mění, po více než dvaceti letech přichází s novým logem
Zdroj:
idnes.cz
12.01.2021 (16:46)
ekonomika
Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King přestavuje své nové logo, obsahuje pouze dvě barvy a skrývá v sobě tvar hamburgeru. Předchozí tříbarevné logo používal Burger King od roku 1999. Nový poznávací znak je výrazně podobný tomu, který se používal v devadesátých letech.
Červená mizí, modrou střídá bílá. Česká spořitelna mění po pěti letech logo
Zdroj:
idnes.cz
06.01.2023 (11:37)
ekonomika
Minimalistické, bílé na barevném podkladu. Takové je nové logo banky s nejdelší tradicí na českém trhu – České spořitelny. Podle ní jde o největší změnu od roku 1989. Banka zároveň přichází s kampaní, jejímž cílem je zlepšit finanční zdraví svých klientů. Spolu s tím plánuje do roku 2025 v sérii nových úvěrů poskytnout českým firmám 50 miliard korun na zvýšení konkurenceschopnost a udržení zaměstnanců.
Válka mezi Pepsi a Coca-Colou pokračuje novou bitvou o citronovou limonádu
Zdroj:
idnes.cz
26.04.2023 (17:21)
ekonomika
Na americkém trhu s citronovou limonádou započala válka mezi dvěma obrovskými konkurenty. Společnost Pepsi totiž před nedávnem uvedla na trh svou novou limetkově-citronovou limonádu s označením Starry, která má v USA konkurovat oblíbenému Spritu, který jasně kraluje v prodejích. V posledních sedmdesáti letech už jde ale o pátou citronovou limonádu této firmy, žádné z těch předchozích se nepodařilo prosadit.
Nokia ukázala nové logo. Nechce už být spojována s mobilními telefony
Zdroj:
idnes.cz
26.02.2023 (17:21)
ekonomika
Finský výrobce vybavení pro komunikační sítě páté generace (5G) Nokia mění logo. Firma chce, aby si ji lidé přestali spojovat s mobilními telefony, tedy oborem, který před zhruba deseti lety opustila. Uvedl to v neděli generální ředitel Pekka Lundmark.
Košík mění logo i barvu. Nově zamíří na Slovensko
Zdroj:
idnes.cz
11.04.2024 (07:45)
ekonomika
Online prodejce potravin Košík.cz přebarvil svůj e-shop i logo na fialovou barvu, změny čekají také vozový park a oblečení kurýrů. Slibuje také zvýhodnění velkých nákupů. Během několika měsíců expanduje také na Slovensko a do nových měst v Bulharsku.
Zemřel bývalý ředitel PepsiCo, limonádu pil s Chruščovem i Jacksonem
Zdroj:
idnes.cz
22.09.2020 (19:05)
ekonomika
Ve věku 99 let zemřel bývalý ředitel společnosti Pepsi Donald Kendall. Coby šéf dostal společnost do povědomí širší veřejnosti. Vybudoval z Pepsi konkurenta Coca Coly a pod jeho vedením zažila firma svou největší slávu.
Dr Pepper předstihl Pepsi. Je druhou nejprodávanější limonádou v USA
Škoda ve Vrchlabí mění šéfa, letos má v plánu rekordních 720 tisíc převodovek
Indové na vlně nostalgie oprašují vlastní kolu. Utká se s americkými giganty
V Kyselce už stáčejí nápoje i do plechu, nová linka zabalí i produkty Pepsi
Na zahrádce, nebo u moře? Jaké jsou sny Čechů o důchodu a jak na ně finančně
Ruská verze řetězce McDonald’s představila logo, název zatím tají
„Výrobce nepřijatelně zdražil.“ Řetězec přestává prodávat Lays či limonády Pepsi
Pandemie změnila obchodní strategii firem. Nabídku zúžila Cola, Pepsi i Oreo
Pivovarský dům po 30 letech mění majitele. Pivo se tu ale bude vařit dál
Zkrotlá kočka a kulatý font. Jaguar překreslil logo, vzhlíží k elektřině
Svítí nám přímo do oken. Lidé v San Francisku si stěžují na Muskovo oslnivé X
V Thajsku po čtrnácti letech podraží instantní nudle. Může za to válka
Právníci: předkupní právo k nemovitosti se od července zásadně mění
Kulturní vandalismus. Designéři kritizují zmrzačené logo Jaguaru i jeho woke video
Rusové budou mít nový fastfood, logo Strýčka Váni připomíná McDonald´s
Rusové budou mít nový fastfood, logo Strýčka Váni připomíná McDonald’s
Amazon pozměnil logo své aplikace, některým připomínalo Hitlerův knírek
Vratislavickou kyselku vrací Kitl na trh, exotickou příchuť raději neplánuje
Dogecoin prudce vzrostl, Twitter jeho logo začal zobrazovat místo svého
Frisco a Holki se vracejí. Prazdroj k propagaci nápoje povolal dívčí kapelu
Dáme jídlo se od základu mění. Aplikace zrůžoví a přejmenuje se
Adidas otočil. Logo Black Lives Matter mu již nevadí
Vyhodili mě, zoufá modrý ptáček. Sítě zaplavily vtípky na nové logo Twitteru
Italská firma prohrála spor o logo Batmana. Podle verdiktu patří Warner Bros
HN: Mitas mění majitele, švédský Trelleborg prodává divizi Japoncům
Konec značky po 70 letech. Sazka se přejmenuje, změní i logo
Pejsek nahradil sojku. Dogecoin po změně Twitter loga vzrostl až o čtvrtinu
Výrobce pneumatik Mitas mění majitele, společnost kupuje japonská firma
Podvodníci zneužívají logo ČEZ i ČSOB. Z lidí mámí peníze na fiktivní akcie
Japonský dopravce změní logo. Zmizí písmeno Z, chce předejít nedorozumění
Red Bull nařkl vinaře, že ukradl logo. Klidně se budu soudit, nedá se mladík
Sbohem, modrý ptáčku. Elon Musk chce změnit logo Twitteru na písmeno X
Boeing i Airbus mění své strategie. Reagují na poptávku po menších letounech
Chanel prohrál bitvu o své logo. Soud dal ve sporu s Huawei za pravdu čínské společnosti

