Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Zdroj: idnes.cz 26.04.2024 (18:00) ekonomika
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti letech mění své logo. Dva lvy vystřídá moderní logo a nově bude na víčkách a etikách dominovat pouze jediná lví hlava. celý článek
Pepsi po čtrnácti letech mění logo. Vrací se k podobě z šedesátých let
Zdroj: idnes.cz 08.04.2024 (13:50) ekonomika
Americká nápojová společnost Pepsico mění po čtrnácti letech logo svého nejúspěšnějšího nápoje. Nový design pracuje s výraznějším písmem a upravuje také barevnou paletu. Připomíná tak ten, s nímž společnost pracovala v 60. letech minulého století. Od první myšlenky z roku 2022 postupně probíhá rebranding na všech světových trzích, nyní dorazil také do Česka.
ČS mění logo a v kampani se zavazuje zlepšit finanční situaci svých klientů
Zdroj: financninoviny.cz 06.01.2023 (10:17) ekonomika
Praha - Česká spořitelna (ČS) mění logo. Tento měsíc spouští kampaň, v níž se zaměřuje na změnu finančních návyků, zlepšování finanční situace klientů a transformaci firem....
Burger King se mění, po více než dvaceti letech přichází s novým logem
Zdroj: idnes.cz 12.01.2021 (16:46) ekonomika
Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King přestavuje své nové logo, obsahuje pouze dvě barvy a skrývá v sobě tvar hamburgeru. Předchozí tříbarevné logo používal Burger King od roku 1999. Nový poznávací znak je výrazně podobný tomu, který se používal v devadesátých letech.
Červená mizí, modrou střídá bílá. Česká spořitelna mění po pěti letech logo
Zdroj: idnes.cz 06.01.2023 (11:37) ekonomika
Minimalistické, bílé na barevném podkladu. Takové je nové logo banky s nejdelší tradicí na českém trhu – České spořitelny. Podle ní jde o největší změnu od roku 1989. Banka zároveň přichází s kampaní, jejímž cílem je zlepšit finanční zdraví svých klientů. Spolu s tím plánuje do roku 2025 v sérii nových úvěrů poskytnout českým firmám 50 miliard korun na zvýšení konkurenceschopnost a udržení zaměstnanců.
Dáme jídlo se od základu mění. Aplikace zrůžoví a přejmenuje se
Zdroj: idnes.cz 03.04.2023 (10:20) ekonomika
Největší česká doručovací služba Dáme jídlo po jedenácti letech svého fungování na trhu mění své jméno. Nově ponese název Foodora. „Čeká nás období velkých změn, rebranding je tedy v tomto smyslu poměrně symbolická událost,“ říká šéf firmy Adam Kolesa v rozhovoru pro iDNES.cz.
Ruská verze řetězce McDonald’s představila logo, název zatím tají
Zdroj: idnes.cz 10.06.2022 (09:59) ekonomika
Ruský řetězec rychlého občerstvení představil nové logo a od neděle se chystá znovu otevřít své restaurace. Ten dříve v zemi působil pod značkou McDonald’s. Logo je složeno z kruhu a dvou čar, což má představovat hamburger a dvě hranolky. Společnost zatím neuvedla, jak se bude řetězec jmenovat, zvažovala se řada možností.
Nokia ukázala nové logo. Nechce už být spojována s mobilními telefony
Zdroj: idnes.cz 26.02.2023 (17:21) ekonomika
Finský výrobce vybavení pro komunikační sítě páté generace (5G) Nokia mění logo. Firma chce, aby si ji lidé přestali spojovat s mobilními telefony, tedy oborem, který před zhruba deseti lety opustila. Uvedl to v neděli generální ředitel Pekka Lundmark.
Košík mění logo i barvu. Nově zamíří na Slovensko
Zdroj: idnes.cz 11.04.2024 (07:45) ekonomika
Online prodejce potravin Košík.cz přebarvil svůj e-shop i logo na fialovou barvu, změny čekají také vozový park a oblečení kurýrů. Slibuje také zvýhodnění velkých nákupů. Během několika měsíců expanduje také na Slovensko a do nových měst v Bulharsku.
Dogecoin prudce vzrostl, Twitter jeho logo začal zobrazovat místo svého
Zdroj: financninoviny.cz 04.04.2023 (19:23) ekonomika
New York - Cena digitální měny dogecoin výrazně vzrostla poté, co internetová síť Twitter začala v pondělí logo této měny zobrazovat namísto svého vlastního loga. Majitelem společnosti...
Vyhodili mě, zoufá modrý ptáček. Sítě zaplavily vtípky na nové logo Twitteru
Zdroj: idnes.cz 24.07.2023 (17:50) ekonomika
Poté, co se stalo symbolem Twitteru písmeno X namísto modrého ptáčka, zaplavily sociální sítě reakce jejich uživatelů. „Od teď to bude TwiX,“ reaguje jeden z uživatelů na nové logo a přikládá ke svým slovům obrázek známé čokoládové tyčinky.
Pivovarský dům po 30 letech mění majitele. Pivo se tu ale bude vařit dál
Vysoké ceny i nejistota. Místo kotle na plyn lidé radši volí tepelné čerpadlo
Tlustý bankéř mizí ze spotů. Air Bank po letech zásadně mění reklamní kampaň
Minerálka v hliníku. Mattoni zkusí zálohovat plechovky, dle kritiků je to slepá cesta
Nostalgik či manažer štěstí. Nové profese vznikají, ty tradiční se mění
Boj řetězců zlevní štědrovečerní večeři. Poprvé po jedenácti letech
Albert plní udržitelný plán. Po dvou letech vzkřísil bezobalový systém
Stát chce zjednodušit povinnosti vlastníků lesů. Budou nemocné, varují ochránci
Rusové budou mít nový fastfood, logo Strýčka Váni připomíná McDonald´s
Rusové budou mít nový fastfood, logo Strýčka Váni připomíná McDonald’s
Amazon pozměnil logo své aplikace, některým připomínalo Hitlerův knírek
Adidas otočil. Logo Black Lives Matter mu již nevadí
Italská firma prohrála spor o logo Batmana. Podle verdiktu patří Warner Bros
HN: Mitas mění majitele, švédský Trelleborg prodává divizi Japoncům
Výrobce pneumatik Mitas mění majitele, společnost kupuje japonská firma
Pejsek nahradil sojku. Dogecoin po změně Twitter loga vzrostl až o čtvrtinu
Podvodníci zneužívají logo ČEZ i ČSOB. Z lidí mámí peníze na fiktivní akcie
Japonský dopravce změní logo. Zmizí písmeno Z, chce předejít nedorozumění
Boeing i Airbus mění své strategie. Reagují na poptávku po menších letounech
Red Bull nařkl vinaře, že ukradl logo. Klidně se budu soudit, nedá se mladík
Sbohem, modrý ptáčku. Elon Musk chce změnit logo Twitteru na písmeno X
Indie žízní po elektřině. Místo pálení uhlí dláždí poušť solárními panely
Chanel prohrál bitvu o své logo. Soud dal ve sporu s Huawei za pravdu čínské společnosti
Odvrácená tvář online nákupů. Centra měst pustnou kvůli skladům prodejců
Belgie mění energetickou politiku. Prodlouží životnost dvou reaktorů
Chanel prohrává vleklý soudní spor s Huawei o logo. Je odlišné, rozhodl soud
Krušovice už nebudou královské. Pivovar mění vzhled i název piv
Hra o jablko. Applu se nelíbí logo švýcarských ovocnářů. Ti se ale brání
ZMAPOVÁNO: O jakém povolání mladí sní a proč se jejich sny nenaplní
Mléko se v Rusku začíná prodávat na kila. Obchody se snaží maskovat zdražení
Skupina CSG představuje nové globální logo se symbolem štítu
Penta mění vlastnickou strukturu, Haščák převádí podíl na rodinu. Ze zakladatelů zůstane jen Dospiva
Penta mění vlastnickou strukturu, Haščák převádí podíl na rodinu